П`ятниця, 10.05.2024, 03:33
Вітаю Вас Гість | RSS

Ласкаво просимо до країни права!

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Made By Yevhenyi

Головна » 2014 » Травень » 28 » Повторювально - узагальнювальний урок
21:47
Повторювально - узагальнювальний урок

Урок № 8

Тема. Повторювально  - узагальнювальний урок

 

Мета   узагальнити та проконтролювати знання з теми, переві­рити сформованість вмінь пояснювати та розтлумачувати поняття, описувати та оцінювати окремі правові положення та явища; перевірити, наскільки сформована свідома повага до права та закону.

Тип уроку: урок контролю та узагальнення знань.

 

Хід уроку

 

І.Організаційний момент

 

IIЕтап контролю і корекції знань, умінь та навичок

 

Письмова контрольна робота

рівень

 Диктант

1.     Дайте визначення держави.

2.     Назвіть види влади.

3.     Як називають здатність особи власними діями створювати, змі­нювати, припиняти права та обов'язки?

4.     Назвіть види підзаконних нормативно-правових актів.

5.     Назвіть обставини, що виключають юридичну відповідаль­ність.

6.     Назвіть види юридичної відповідальності.

7.     Які держави існували на території сучасної України в різні пе­ріоди історії?

8.     Дайте визначення об'єктивного права.

9.     Назвіть відомі вам галузі права.

10.  Назвіть роки, коли було прийнято конституції Радянської України.

IIрівень

1 -й варіант завдань достатнього рівня

 Дати розгорнуті відповіді на запитання.

1.Людське суспільство додержавного періоду. Походження дер­жави.  

2. Поняття та функції держави.

3.Поняття та джерела права.

4. Система права та систематизація законодавства.

5. Правопорушення та їх причини.

6. Конституційні принципи юридичної відповідальності.

7. Види нормативно-правових актів.

8.  Обставини, що виключають юридичну відповідальність.

2-й варіант завдань достатнього рівня

Тести з короткими відповідями та на визначення послідовності.

1. Визначте, які із зазначених дій є правопорушенням, до якого

виду відповідальності може бути притягнутий порушник:

а) незважаючи на вимогу матері, хлопець пішов гуляти, не виконавши попередньо домашнє завдання (не є правопору­шенням);

б)дівчина-дев'ятикласниця відмовилася брати участь у збо­рах дитячої громадської організації, створеної в школі, де вона навчається (не є правопорушенням);

в)група юнаків вночі проникла до сільського магазину та ви­крала звідти продукти на суму 500 грн (кримінальне пра­вопорушення (злочин));

г) жінка їхала в електричці, не придбавши квиток (адміні­стративне правопорушення);

д) чоловік застосував належну йому зареєстровану мислив­ську рушницю Проти громадянина, який зламав двері його квартири та вдерся до неї, та поранив його (не є правопору­шенням, чоловік діяв у стані необхідної оборони).

2.Запропоновані нормативні акти розташуйте у порядку зрос­тання їх юридичної сили, починаючи з найвищої:

а)     Закон України «Про оборону»;

б)     Указ Президента «Про систему центральних органів вико­навчої влади»;

в)     Конституція України;

г)     Закон України «Про зміни до ст. 97 Конституції України»;

д)     Постанова Донецької обласної ради «Про бюджет області на 2003 р.»;     .

є) наказ районного відділу освіти «Про проведення олімпіад з базових предметів».

IIIрівень

Розв'язання юридичних задач

1        Країна складається з 16 земель, кожна з яких має власні кон­ституцію, парламент, уряд. Вищу юридичну силу має консти­туція, яку приймає парламент держави, що складається з двох палат: нижньої, яка формується шляхом загальнонародних виборів раз на чотири роки, та верхньої, депутатів якої обира­ють парламенти земель. Глава держави — Президент, який обирається нижньою палатою парламенту строком на 5 років. Уряд очолює канцлер, уряд відповідальний перед парламентом та формується партією, яка має в парламенті більшість, або відповідною коаліцією партій. (Федерація, парламентська рес­публіка, демократія)

  1. Країна складається з трьох історичних частин, у кожній з яких діють виборні органи, що займаються справами місцевого зна­чення. Глава держави — королева, яка призначає прем'єр-міністра та міністрів. Укази королеви підписують та відповіда­ють за них члени уряду. Законодавча влада належить двопалатному парламенту, нижня палата якого обирається не рідше ніж раз на п'ять років загальним голосуванням. Міні­стри обов'язково мають бути депутатами парламенту, прем'є­ром призначають лідера партії, яка перемогла на парламент­ських виборах. Суперечки вирішуються судами, суддів призначає королева за поданням кваліфікаційної комісії суд­дів. (Унітарна країна, обмежена монархія, демократія)

3.    Країна розділена на 14 адміністративних одиниць, на чолі яких — призначені королем глава території та рада, яка обира­ється населенням. Глава держави — король, він призначає та-звільняє міністрів, в окремих випадках може розпустити пар­ламент. Король владу передає у спадок. Парламент обирається строком на чотири роки, він приймає закони, визначає політи­ку, може висловити недовіру уряду. (Унітарна держава, обме­жена монархія, демократія)

4.    Країну розділено на 95 департаментів, в кожному з яких існу­ють органи самоврядування, обрані населенням та префекти, призначені цими органами за погодженням з центральним уря­дом. Президент обирається загальнонародним голосуванням строком на сім років. Він має право розпустити парламент, само­стійно призначає та може звільнити з посади прем'єр-міністра. Парламент приймає закони і може висловити недовіру уряду, що, однак, не тягне за собою його обов'язкової відставки. (Уні­тарна держава, президентська республіка, демократія)

5.    Країну розділено на райони, глави яких призначаються прези­дентом країни. Існує також автономна республіка, статус якої визначено конституцією країни. Глава держави — президент, він призначає прем'єр-міністра (за згодою парламенту) та членів уряду (на власний розсуд), може скасувати рішення уряду чи парламенту автономної республіки, але не має права розпустити парламент країни. Однопалатний парламент обирається стро­ком на 5 років, його головне завдання — законодавча діяльність. Парламент має право імпічменту, але його процедура дуже складна. Серед вищого керівництва країни — два сини прези­дента, два його брати, жінка та ще кілька родичів. Проведено референдум щодо безстрокового подовження повноважень пре­зидента, йому присвоєно звання «Батько нації». (Унітарна кра­їна, мішана республіка, наявні елементи авторитаризму)

 

IVПідсумки уроку

Рефлексія щодо вчасності та правильності виконаних завдань

 

VДомашнє завдання

Повторити вивчений матеріал, особливу увагу звернути на ви значення ключових понять.

Переглядів: 1800 | Додав: Yevheniy | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Форма входу
Пошук
Перегляди сайту
счетчик посещений